Nabihah Ahmad: Busiest Week T^T








NABIHAH A
nabihahj0urnal.bs.my



FOLLOW DASHBOARD

Thursday 29 August 2013

Busiest Week T^T


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum w.b.t

A.n.n.y.e.o.n.g~ Second update for this week. Aaaaaaaaahhhhh.,! What a tiring day -.-
Seperti mana yang aku cakap hari tu, minggu ni memang banyak giler benda nak settle. Semalam baru siapkan buku log PPI. Nak sampaikan "puteri sulong" konon~ Sabtu lepas dapat, Rabu dah kena hantar. Argghhh. "Why did you gives me that log book soooooo late teacher". \brokenenglish/ Luckily, siap. Kalau tak siap, "nasib badan". Gara-gara nak siapkan buku log tu, kitorang (aku n zahrah) terpaksa skip kelas Math T^T Seksanya. Dah lah tengah study pelajaran yang susah, buat PBS lagi :'/

And dalam minggu ni, tak kira ape yang jadi, aku nak settlekan bincang pasal rombongan gak. Sebab paperwork aku nak hantar minggu depan. Ceh. Macam hebat sangat je nak buat paperwork segala. Yelah, sekarang tengah trial SPM, nak suruh guru pengiring yang buat nanti kesian pulak and guru pengiring yang selalu settlekan paperwork tu tak dapat join rombongan kitorang. Again, so sad. T^T Never mind, aku yang tawarkan diri nak buat sebab dari awal memang aku yang plan rombongan tu, search itu, search ini. Almaklumlah, excited sangat nak buat rombongan kelas. *tolonglah*

Tapi, best friend aku yang confirm-confirm pergi sorang je. Tsskk. Yang lelaki pun same. Lupa kawan. :' Takpelah, nanti aku pi pujuk depa. Folio Sains aku ade dua lagi belum siap and nak kena hantar esok. Tajuk susah sangat. Folio GEO pulak baru dapat semalam and nak kena hantar minggu depan. Busy, busy >..<
K bye. Nak siap-siap pi sekolah ni :D

4 comments

Nisa Greennnpanda said...

study leklok ye dear..
jgn stress2 sgt tau...

Dayang Deno said...

busy ye dik.. xpe, pentingkan yg mana penting dulu... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...