Nabihah Ahmad: Stressed Out








NABIHAH A
nabihahj0urnal.bs.my



FOLLOW DASHBOARD

Thursday 24 April 2014

Stressed Out


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum w.b.t

Yo. Lama tak update uolls. Sibuk memang sibuk. Tambah kemalasan lagi. Pfft. Doodle pun dah lama tak update kan? Again sibuk. Btw, actually aku ada update doodles aku dekat ig (biehyun) XP. Nak tekan new post pun dah malas tu yang update dekat insta je. And most of it just the preview. Bila aku nak publish jangan tanya. Nak transfer dari laptop pergi 'smartphone' lah sangat tu malas. Kalau ada usb cable boleh ah.

Aku bukan nak cakap pasal tu sebenarnya.  Lately,  Ya Allah. Tak terkata stres aku. Yeah, baru form 3. Aku tahu tapi ni semua gara-gara lama tak menangis. Aku tak tipu. Jujur, tahun ni aku tak rasa sekalipun aku nangis except tengok cerita fefeeling gitu. Cause sebelum ni kalau aku ada masalah yang tak lega pun kalau cerita dekat sesiapa aku nangis on purpose *woo woo*. Simply, aku memang perlukan someone untuk comfort aku. But someone tu bukan everyone mampu.

Kalau agak-agak stres sangat, exercise pun okay gak. Woaahh. Konon hebat *boo*. Macam tipu, tapi tu #fakta. Persoalannya? Awat aku nak stres? "Emboh". Slang melayu nya, "entah". Sejak periksa mengejut-ngejut every month ni kot. Ke sebab fikir kengkawan aku? Ada apa dengan kawan? Bhaha. Yang ni aku tak mau cerita. Takut ada yang terasa. Tapi sebab asasnya dua natang tu lah. Stres sebab homework ye gak.

Okay, aku pun dah tadak mood nak type ni so I'm off. Btw, doodles aku insyaAllah akan diupdate dekat second blog aku ni: klikeu. InsyaAllah, semoga Allah permudahkan segalanya. Annyeong \o/

No comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...