Nabihah Ahmad: New Shoes =')








NABIHAH A
nabihahj0urnal.bs.my



FOLLOW DASHBOARD

Saturday 17 November 2012

New Shoes =')


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum w.b.t

Anyeonghaseyo earthling[s]
Today, this month, this year this decade, this century\merepek2/.
YA, hari nie, secara rasminye, buat kedua kali dalam hidup, my beloved dad belikan sport shoes. Oooo yeah-ooo yeah..*dancing*
Memang happy giler tak terkata bila ayah ajak pergi bandar beli sport shoes+barang2 sekolah.

#Smart tak??^^
Actually, bile masuk dalam kedai sport tue je, mata aku terus mencari kasut berwarna hitam yang ber'line'kan PINK. Malangnye takde ='( Disebabkan terlalu setia dengan warna pink aku pun jadi tak berapa nak betul disebabkan tak jumpa sport shoes yang dah terbayang-bayang dalam pikiran aku.

Memang sedih tak terkata bila tak jumpa sport shoes yang aku nak tu. Sebab setakat nieyh aku dah ade purse pink, jam pink, phone pink, pencil case pink, beg sekolah pink, alat tulis pink sampaikan strap pengikat buku pun pink. Nie bukan setakat addicted, nie dah gila pink. Bagi yang baru nak berjinak-jinak, baru nak manja-manja dengan warna pink, silalah batalkan niat anda tue jika tidak anda boleh jadi gile macam Bieha.. Harhar >.<
But, takpelah.. Bersyukur dengan ape yang ade. Tapi, kesedihan, kekecewaan yang Bieha alami petang tadi terubat sebab dapat..DUA botol Roller Coaster!!

Esok insyaAllah cousin balik, boleh tibai tablet dia =):

Hahah. Kesengalan melanda. Canggih kan 'tabby' aku??.. ^^ kau hade.. ngahngha..
Gudnite all! ^^

1 comment

Unknown said...

Smart kasut tuu .. Hehe .. "Hebat" betul tablet tu .. XD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...