Nabihah Ahmad: "It's December Giveaway" TAMAT T^T








NABIHAH A
nabihahj0urnal.bs.my



FOLLOW DASHBOARD

Tuesday 17 December 2013

"It's December Giveaway" TAMAT T^T


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum w.b.t

Ahh, Ahirnya tamat juga "It's December Giveaway" kali ni. Kali ni? Heheh :P InsyaAllah next year buat GA lagi. Kalau tahun depan mungkin hujung tahun juga sebab next year nak kena struggle lebih lagi and focus on study. Dah tak nak main-main lagi. Cukuplah result exam aku yang teruk hari tu. Takdalah teruk tapi tak dapat score paper English dengan Sejarah. Baru form 2, tahun depan dah form 3 dah. *cough*. Walaupun birthday baru je lepas semalam, baru je cukup 14 tahun semalam, next year aku still kena study sebagai 15 years old girl. lol.

And I'm glad semalam diorang datang walaupun aku tak dapat nak sediakan apa-apa -,-'. Many people wish me and I'm sooo glad for that even ada orang yang kononya promise akan ingat birthday aku langsung tak tinggalkan sepatah pun mesej untuk aku. Actually, kecewa juga tang tu. Tapi, yeah. Kena fikir positif. Kadang-kadang aku sendiri lupa birthday diorang. Nak dekat baru ingat. Blablabla. Well then, "Happy Belated Birthday to Me"~

Okay, kembali pada tajuk, *apakah* memandangkan GA ni dah tamat, aku nak korang check sermula SENARAI SPONSOR. Kot, kot tertingal ke. Kesian dekat sponsor yang bersusah payah berurusan dengan 'penganjur cerewet' macam aku ni. And lepas itu jangan lupa semak LIST PERSERTA untuk tahu nombor bertuah korang ^_^v Actually, takut terdouble link ke, apa ke. Kesimpulannya kalau ada apa-apa kesalahan inform aku cepat-cepat sebab beberapa hari lagi nak umum pemenang untuk random. Untuk top refferal aku umum dulu malam ni sebab depa kena pilih hadiah dulu.. Aku pun baru sempat blogwalking dalam 30 blog. Penat tau. :p

So, dengan rasminya "It's December Giveaway" untuk tahun ini TAMATTT X'D Yeay, yeay. Alert untuk pengumuman pemenang ye. Till then, see ya~

2 comments

Yun Sing said...

And as a PBSMR student next year :P Kami catat birthday hampa dalam diary ^^

Yun Sing said...

And happy belated birthday xD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...