Nabihah Ahmad: Pemenang Segmen "I Want Doodle by Bieha"








NABIHAH A
nabihahj0urnal.bs.my



FOLLOW DASHBOARD

Thursday, 20 December 2012

Pemenang Segmen "I Want Doodle by Bieha"


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum w.b.t

Annyeong! Kembali dengan penuh kesedihan sebab nak sekolah :'/ Pedulikan tu, sekarang Bieha nak umumkan pemenang segmen I want doodle by Bieha. Ala, yang hari tu. Sekali lagi sila pedulikan.

Pemenang Top Refferal
Dengan jelas dan nyata 2 orang pemenangnya ialah:

Pemenang Entri Kreatif

Pemenang Random org


 40. http://budaksekolahpunyablog.blogspot.com/2012/12/segmen-i-want-doodle-from-bieha.html


Kepada pemenang, sila pm fanpage fb saya: http://www.facebook.com/doodlish.sketch
Sebarang ketidak puasan hati terhadap pemenang segmen ini akan ditolak sama sekali.
Pemenang tolong bersabar sepanjang proses doodle dibuat. Tangan saya dua je. Bukan macam squidward. Lagipun banyak ga yag saya sponsor. Saya akan buat mengikut turutan iaitu daripada yang tersenarai di atas sekali entri ini.
Kepada yang tak bertuah tu janganlah frust sampai nak bunuh diri =) Mungkin takde rezeki. Ok lah, setakat ini dulu, wassalam..

6 comments

Aimi Syahirah said...

Ala tak menang.. Huhu.. Tahniah wat yg menang.:)

Puteri Afiqah said...

alhamdulillah !
yea! menang entri kreatif :)
tahniah kpd semua yg menang..

Cik Jari Manis said...

alhamdulillah! syukur..menang jugak.. kategori entri kreatif... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...