Nabihah Ahmad: Limited Edition GiveAway by Dysha Sahhir








NABIHAH A
nabihahj0urnal.bs.my



FOLLOW DASHBOARD

Saturday 22 December 2012

Limited Edition GiveAway by Dysha Sahhir


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum w.b.t

Annyeonghaseyo! Hari ni updated blog untuk join giveaway oleh seorang blogger yang menjadi pujaan hatiku. Hehe. Siapa lagi kalau bukan.... Kak Dysha! Aku selalu menjadikan Kak Dysha yang comel tu sebagai idola dalam mendoodle. Doodle dia ohsem kot!

Bangon tidur je, aku terus cek blogger dashboard. Scroll punya scroll, jumpa link ga kak Dysha. Pastu baru teringat "Alamak, hilanglah peluang aku nak jadi peserta pertama!" Hampa -_-' Tak pernah jadi peserta pertama dalam ga kak Dysha dan ga blogger-blogger lain *baling pen ke dinding dan melantun ke kepala sendiri* Kecewa's. Ape-ape pun, Bieha harap kali ni Bieha akan jadi antara 20 peserta yang bertuah. I really, really, SERIOUSLY hope I can be one of the luckiest \b.i bersepah/. 
#K lah babai ='( kepada yang ber art trade dengan saya, dalam minggu ni saya belum boleh buat sebab incik tikus-tikus dah hilang dan saya nak buat persiapan untuk sesi persekolahan yang bakal menjelma

4 comments

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

tq dear for joined..gud luck :)
selalu hapdate GA tengah2 malam..hehehe

MellProps said...

gud luch..

yeah..doodle dysha always oshem kan ^^

Fatin Diana said...

FD pun ada join GA dari sis Dysha, hehe :D btw good luck ^^

Nurul Fatihah Shahronizam said...

Dah siap doodle bagi dekat FB Nurul Fatihah Shahronizam gambar warna pink

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...