Nabihah Ahmad: Be Nice 2013








NABIHAH A
nabihahj0urnal.bs.my



FOLLOW DASHBOARD

Tuesday, 1 January 2013

Be Nice 2013


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum w.b.t

Annyeonghaseyo reader[s].. Lama kan tak update blog? Sampai dah penuh sesawang dah blog ni hah. Eh? Ye ke? Whatever lah. Check out banner bawah ni:-

Yup. It already 2013. *semua.org.dah.tau.lah*. Seperti manusia yang lain, Bieha ada azam tersendiri untuk 2013 ni.
Azam 2013:
-Belajar doodling dengan lebih mendalam.
-Jadi pelajar cemerlang
-Jadi PENGAWAS yang berdisiplin ^//^
-Banggakan keluarga
-Cemerlang dalam peperiksaan
-Sentiasa mempertahankan diri dari diBULI *aku buli orang adalah. hehe*
-Buang tabiat-tabiat buruk seperti di bawah:-

  • Online 24 jam
  • Cepat tersinggung dan merajuk
  • Mudah terasa hati
  • Suka bergurau berlebih-lebihan
  • Annoying??
  • Bangga diri
  • dan lain-lain
Banyakkan tabiat buruk Bieha? Hehe. Ape-ape pun, selamat melangkah ke tahun yang baru dan selamat kembali ke sekolah! 
Dalam hujung bulan januari ni keputusan SDKA Bieha keluar. Seram, seram. ~_~ Doakan Bieha dan kawan-kawan dapat pangkat 1 =)

PERHATIAN!
Art trade kak wani, adik dayang, lee za ra, dan lain-lain hampir siap =)
Hadiah untuk pemenang segmen Bieha dan ga-ga yang Bieha sponsor insyaAllah akan siap dalam bulan ni.
Last, tolong jangan memaksa ^^

11 comments

Nizam Erul said...

haha , bnyak jgak tabiat bruk sama mcam Nizam xD

AienSyahierahDotDot said...

Hurm..nampknye kite geng laa..Aien pun ade tabiat buruk sme dengan bihaa..Suke merjuk la.. Hurm..anyway nabihah ajarlah aien nk lukis doodle comel-comel.. Aien teringin nak mendoodle

kira akira said...

kak bieha tabiat kite sme hahah XD hrap hrap 2013 nie kite berubah sme sme nyer

Ika Johan said...

Jemput join :-)

http://ikajohans.blogspot.com/2013/01/fivers-hijabis-giveaway-by-mv.html

ieda said...

selamat tahun baru dear ! ;)

Shazreena Shukri said...

azam baru perubahan baru :)

jemput join giveaway yg reena sdng anjurkan..hadiah gempak :)

http://shazreena-reena.blogspot.com/2013/01/new-year-giveaway-by-shazreena-shukri.html

cci said...

berubah ke arah yang lebih baik.. insha allah.. pasti berjaya.. ^_^

Ika Johan said...

Jemput join :-)

http://ikajohans.blogspot.com/2013/01/new-year-giveaway-by-sheera-aya.html

Nasuha said...

teringin nk bljr buat doodle tp blm brjya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...