Nabihah Ahmad: Wishlist #1 #2 #3








NABIHAH A
nabihahj0urnal.bs.my



FOLLOW DASHBOARD

Friday 21 February 2014

Wishlist #1 #2 #3


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum w.b.t

Hye. Actually, dekat profile aku aku dah letak wishlist ni sejak berkurun lamanya. Wishlist dalam post ni kinda possible berbanding yang akan aku post lepas ni.

#1 Kawaii sneakers
Ommo~ Tengok gambar je dah buat 'air-liuq' mengalir. Actually, aku tahu aku boleh je lukis dekat kasut sekolah aku yang lama tapi masih suci and *poof*, it'll turn out kawaii, masalahnya, aku tak reti sangat bab mengaler mewarna ni. "Kkaebsong".
Ahhh. There. Kawaiiness overload XD

#2 Flat Ankle Boots
Everthing started since I read sis Aisyah Hazirah post in her blog. I was just, Ahh!! Nak, nak! And it seems possible sebab masa pergi Champion hari tu, aku jumpa boots ni. Aku dok tenung boots tu lama-lama and mama perasan. Mama tanya "adik nak?". Senyum tersipu malu and aku reply, "ehehehe.". Tapi mama cakap tunggu raya nnti. I was like, "Yehet!". Kalau dapat boots ni pun, confirm aku takkan pakai time raya. Dengan baju kurung then pakai boots tu tak pelik ke? haha.

Design ni macam atau memang sesuai untuk mereka-mereka yang duduk dekat negara 4 musim. Kalau pakai dekat Malaysia agak pelik sebab cuaca panas lembap, pastu tetibe ada lopak air, *splash*. Faham-faham jelah. Tapi kalau jumpa, aku nak beli gak :P

#3 Acoustic Guitar
Haaa. Yang ni aku dah minta lama dekat papa and hari tu pun dah nak pi beli tapi last-last along yang dapat. Sodehh. Tapi, aku dah minta angah tolong belikan XD. Sebenarnya aku belum pandai pun petik gitar ni. Baru nak berjinak-jinak *katanya*, padahal gitar yang along tinggal dekat rumah pun aku tak test.

Maaf, ada unsur minta-meminta dalam post ni. Boleh dikatakan aku ni memang suka minta macam-macam. Tapi, aku akan tengok kewangan family aku juga bukan sesuka hati je minta itu dan ini.

Wait for the next post, bye~

1 comment

NiniHanini said...

Oeemgee!! Comel nya sneaker tu..nak jugak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...