Nabihah Ahmad: Entry khas utuk mereka...(takde kaitan tak perlu baca)








NABIHAH A
nabihahj0urnal.bs.my



FOLLOW DASHBOARD

Tuesday 4 December 2012

Entry khas utuk mereka...(takde kaitan tak perlu baca)


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum w.b.t

Annyeong readers. Buat pertama kalinya, aku buat entry khas untuk mereka.. mereka? mereka adalah rakan-rakan yang aku sayangi..
Let's start..
Pada saat pertama kita bertemu*cewah*, aku tak kenal kau, dan kau tak kenal aku. Namun, setelah bertahun-tahun menikmati alam persekolahan, kita sudah saling mengenali satu sama lain.. Ade yang nakal, ade yang cerewet, ade yang manja, macam-macam perangai ada, termasuk diri aku sendiri.
          Aku antara mereka yang nakal dan manja. Aku MUNGKIN seorang yang ramah, suka berkawan*kot* dan agak mengongkong kawan-kawan aku. Aku juga seorang yang agak mengada-ngada, mengeluarkan kata-kata tanpa berfikir, dan selalu bertindak secara melulu. Bila fikir apa yang aku buat dulu, aku rasa aku sangat, sangat teruk. Sometime, aku jugak pentingkan POPULARITI dalam berkawan. Ouhh,, part tue aku rasa aku teruk sangat =_='. Kawan-kawan maaflah andainya aku selalu terkasar bahasa, selfish,  mengada-ngada dan macam-macam lagilah. Almaklumlah, aku bukan manusia sempurna..
          To my bff dunia akhirat(insyaAllah), Nadhirah, Echa, Dyan, aku tahu aku nie annoying, tak sabar, and suka sakitkan hati korang. To Ikmal, maaf kalau aku suka mengongkong kau, aku selalu anggap keputusan aku yang terbaik..... I'm really, really and really sorry. Untuk rakan-rakan 6m, dah lebih 6 tahun kita kenal dan mungkin ada yang 6 tahun sekelas dengan aku, aku mintak maaf jika ade terlanjur kata, tersalah bahasa, terlalu jujur sampai singgung perasaan korang.
          And satu perkara lagi, aku mintak tolong banyak-banyak dekat korang, kalau aku ade buat benda tak sepatutnye, benda yang melampaui batas, tolonglah tegur aku. Aku akan cuba mengubah menjadi insan yang lebih baik.
Kawan-kawan, jangan tinggalkan aku sendiri sebab korang merupakan sumber kekuatan aku. Semoga persahabatan kita sentiasa diredhai dan diberkati oleh Allah swt. Terima kasih kawan
-Daripada: seorang hamba Allah-#maaf jika ayat sangat poyo#doakan aku dapat pangkat1 dalam SDKA ^_^V

1 comment

lynndAmya said...

hai dear, sy komen sbb nk ckp, coOl gila header tu !!! comel sgt, hahaha...buat sendiri or kat siapa ye? :D comel tau, hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...